We don't even have to try, it's always a good time.

 
Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Tillbaka i verkligheten efter 24 timmar på sjön och 12 timmar i bil ;)
men jag har älskat varje minut! fan va nice! detta var exakt vad jag behövde.. rensa hjärnan, nu vet jag exakt vad jag vill!
 
Jag, Mamma, Anne, Peter och Robin åkte i Torsdags morse till Stockholm.. efter 6timmars bilresa så var vi framme!
gick ombord på Viking line - Cinderella som skulle ta med oss ut på Östersjön!
fikade lite, kollade i taxfree'n vid 9 var det buffé! :) sen blev det lite underhålling shit va mkt roliga människor det finns med alla möjliga kommentarer och tankar.... men kl 11 kom kvällens höjdpunkt.. Smokie! tyvärr spelade de bara i 1timme!.. men underhållningen fortsatte med andra musiker... vid 3 stängde fun club.. men jag och Robin var inte direkt klara.. gick bort till Club7even... disco DJ... haha! vilken tabbe! men men var där i ca 45min.. sen blev det God natt och leta upp våra hytter....
 
Fredag... frukost, sen medan de andra gick och sov/vilade så gick jag och Robin runt hela båten.. upp på "sun"deck.. och alla andra våningar.. tyvärr var det typ stängt överallt men vi hade ngt att hitta på iaf... för dagens underhållning skulle inte börja på ngn timme...
men vid 12 blev det fika och underhållning haha halva nöjet är att titta på folk som festar helt utan gränser! framtill båten var tillbaka i Stockholm! vid 15:30
   Då var det dags att leta upp bilen och köra hemmåt! 6 timmars bilresa väntade... men jag tyckte att vi klarade det bra, jag menar jag och Robin är ju i särklass de mest rastlösa människorna iaf som jag känner ;) och de faktum att vi började bli övertrötta gjorde ju inte saken bättre ;)
men massor av prat, mobilspel, 20frågor... så löste vi et ;) tanken på att sova fanns ju där.. men gick inte ;P
 
nu hoppas jag att ni sitter där och är galet avensjuka! det hade jag minsann varit ;) detta var precis vad jag behövde! om några dagar återvänder jag till Stockholm.. då bor man på Skeppsholmen!
 
nu bjuder jag på lite bilder! enjoy!
 
 
Smokie!!!
 
Shit asså! precis vad jag behövde... rensa hjärnan lite!
 
jag och robin... Brother from another mother!
sjukt egenligen att vi har kännt varann i typ 15år... men först nu har man fattat vilken vän man faktiskt har!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0