We must stand together......

The right thing to guide us
Is right here, inside us
No one can divide  us
 
ett förbannat segt internet kan inte hindra mig från att blogga!! mohahaha!
har egentligen inget att berätta men har inte heller ngt att göra så why not?!
 
jag lever loppan i Önnestad och är härligt social... haha what a joke!
Jag och Madde har solvat klart!... och vad nu?1 nej justde läraren är ju inte här idag! hur f*n ska vi kunna gå vidare då? och uppgifterna som ska vara klara tills imorn.. ja de är ju redan klara.. men eftersom CSN vill så måste vi ju ha närvaron... men okej då! får jag era pengar så fine!!
 
sitter även och funderar på vad jag ska hitta på när jag kommer hem! rida hästen tänker ni.. ja självklart men hur och var?.. ää vi låter slumpen avgöra och vi ser vad som händer!
taggad som fan inför helgen!!
klubbtävling Lördag och egen tävling på Söndag! och det rycktas om att jag kommer få fint sällskap denna gången också :d då hoppas vi på att jag kan leverare så de inte blir besvikna på mig!
haha! men jag ska iaf ha så jävla kul och göra det jag älskar mest..... spendera tid med min fantastiska "soul mate"... ja just Madenta <3 kalla mig fjollig men hon är fantamig den ända som har stått där genom hela resan!
 
De tuffa tiderna men det är även med henne jag nått mest framgång!! Älskade vän! till henne kan jag säga precis vad som helst.. hon dömmer aldrig, sviker aldrig.... sånna finns inte på 2 ben... eller jo! ågra och de har jag ju faktiskt hittat... men ni fattar vad jag menar!
 
puss på er så ska jag publisera denna skiten och snart köra hem! pusspuss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0