You and I know what it's like to be kicked down, forced to fight

 
Humöret är på topp trots att vädret är grått och tradigt!!
men snart ska jag minsann ta och börja väva.. och shit va snabbt det ska gå! måste bli klar idag!!
imorn är det tygtryck hela dan!! ska bli nice... :)
 
sen blir det snabba ryck hem... rida hästen, kolla så allt är lungt med Katarina som ska passar hästarna. och börja packa med storp P!!
Torsdag morgon åker vi!! wiie ni anar inte hur taggad jag är :D
stora frågan... vad fan ska jag ha på mig?! WTF!!
 
Men nu börjar min lektion.... ni får njuta av denna finfina bild som Amanda tog i Söndags!!! åh! vilken fin häst jag har :D puss på henne! och puss på Amanda som verkligen lyckas få fram det på bild!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0