A dream like this....

 
A dream like this not something you wish for,
a dream like this not something you ask for,
when it's a gift worth taking a chance for.
 
Ibland behöver din fråga bara ett svar,
även om du inte får det svaret du ville så är det alltid bättre med ett svar!
 
Fredag!
möttes av glada nyheter när jag anledde till skolan! Min vän var tillbaka :) (kanske för att stanna?!)
men innan vi sågs så var det dags att gå lite i skolan ;)
fortsatte med min skjorta.. en ny liten sak jag knopar ihop :) på 10 rasten sprang vi ner till Lantan, kossorna skulle släppas på bete! så glada dem blev :) tillbax vid symaskinen.. fortsatte mitt arbete, nöjd hittils!
Jag och My gick på lunch och sen blev det konsthuset.. för att träffa min vän och sedan springa bort till Bussen :)
hur kan man sakna en person så mkt?!
kan det bero på att vi är våra motsattser men ändå så lika!??...
vi behövde reda ut några knutor, så sagt och gjort, bytte några ord/tankar och sen var allt lungt :D
vissa saker kan man inte ta via internet utan det måste göras ansikte mot ansikte!
 
Åkte hem med en grym känsla i kroppen och ett leende på läpparna :)
kom hem och mötte Bergine som frågade om jag vill hjälpa henne med hästen, "visst om du fyller mina höpåsar" haha... Deal! så jag hoppade upp på hästryggen och hon fixade mina höpåsar! Grannt!!
 
Sen red jag La vesta en snabbis.. skulle mest kolla så allt stämde.. vilket de gjorde mer eller mindre :)
Nu ikv har jag tränat Madenta och hon var så fin så! riktigt rund och fin hela passet.. så stolt :)
 
men nu chillar jag! det blir en vit helg för mig, imorn blir det Second hand affärer... och någon gång under helgen ska La vesta till Älleköpinge och hoppas!
 
Tidernas bästa arbetsfördelning!!
 
Don't give up, stay strong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0