'Cause you were born this way, baby

They say what don't kill me, can make me stronger
why tip-toe through life, to arrive safely at death
 
I'm on a journey
If I got one life to live, i'mma party til i'm death
What the hell is a life worth living if it's not on the edge?!
 
I feel inner peace when i'm outta my mind
And you can call me crazy but I like to roll the dice
So i'm willing to bet that i'mma be crazy for the rest of my life
 
Varje ord är så jävla sant!! :D
 
Denna dag.. hahahahahaha! sinnes!! men så jäkla grym!
Red Madenta på förmiddagen, Bergine ville titta på så jag var på banan istället för fältet ^^
sjukt fin var hästen :)
hindrena som Bojsen hoppade igår var kvar.. så jag slängde av sporrarna och styrde på (satt ju i dressyrsadel så ville inte riskera att nudda henne med sporrarna om mina ben skulle kasa bak i språnget)
gick galant! vi har inte hoppat på typ 1år!!
Det var inte så bekvämt i Dressyrsadel så jag tog av den.. och även mina stela dressyrstövlar!
Bergine hjälpte mig höja lite... kort sagt... när vi var klara hade vi seglat över 1,15m!!! SINNES!
Jag och Madenta har visseligen tävlat 1,10m men det är typ 2årsen minst!
och barbacka har jag hoppat typ 60cm!
men ett nytt personbästa måste skrivas in! :D fräckt!
 
Vid 2 kom Casper, Maja och Linus... Pojkarna ville pyssla med Lastbilen.. så varsågoda!
Jag och Maja hämtade in Bojsen och sen mot ridbanan.. hade lovat henne lite hoppning.. och nu vet jag ju att Bojsen kan!
bra gick det.. även om slutet blev lite dramatiskt.. Bojsen hoppade väldigt högt över de 60cm höga räcket så Maja hängde inte riktigt med och var påväg av där ett tag! men på ngt sätt lyckades hon sitta kvar!
ingen skada skedd och vi skrattar gott åt detta nu!
Även Maja fick ett nytt personbästa att lägga till :) Tummen upp!!!
 
Imorn ska Madenta vila, Lavesta ska gå på banan och Bojsen får jag nog ta en promenad med! så han får sträcka på benen... har blivit lite mkt nu med hoppning mån,tis.. men han överlever ;)
 
Puss på dig underbara häst!! <3
 
Så sjukt nära!! men hon satt kvar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0