Find the place I love the most

So I say a little prayer
Hope my dreams will take me there
 
once again I'm thinking about taking the easy way out
 
Ytterligare en grym dag! fortsatt att fixa inför Öppethus! som jag minsann tycker att ni ska komma på ^^ mellan 11-15 på Önnestad folkhögskola!!
Min kjol är klar!... har även börjat på ett linne.. som jag kör helt på känsla! haha det kan bli katastrof men också helt okej! we'll see!
 
Imorn ska lite av våra saker upp i konsthuset, tygtryck, sydda saker av de tyget, photoshop bilderna och även krokibilderna!
på Fredag blir det vernissage för eleverna och på Lördag smäller det! kl 11 öppnas dörrarna! och ni är hjärtligt välkomna!! :D
 
Annars har dagen rullat på... red Madenta på fältet.. och sen smarte snubblade och blev halt!! :O... men hon gick "rent" igen innan vi kom till stallet.. så nu står hon med back on track och jag ber till högre makter om att hon inte blir skadad för fy fan va fin hon är just nu!!! stark som en oxe men ändå fin!!
 
Imorn kommer Maja och rider Bojsen, Madenta ska ledas.. ev skrittas beror på hur benet är!
La vesta ska trimmas på banan är det tänkt :)
 
På Fredag får vi se hur det blir.. La vesta ska få nya skor så den där dressyrträningen tror jag hon får vara utan, brukar inte rida så mkt när de fått nya skor...
Madenta har ju fortf bara 3 skor men kanske kan be hovslagaren slå på skon så hon klarar helgen.. utan att paja fötterna de har hållt hittils!! sen får vi ju se hur benet är (usch!! orkar verkligen inte med en halt häst just nu.. snälla va frisk!!)
 
Annars verkar det som utgång!! träffade en vän innan idag och han avslutar sin praktik och ska även fira att han har fått ett annat jobb! så hade varit grymt å hänga med ut!! :D men får väll ta de lite lungt.. Öppet hus på Lördag! ^^ haha
 
 
I hear myself say Why can't this feeling just fade away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0