I’m feeling great, I’m feeling awesome

let me explain.....
 
Idag kan jag skriva under på att jag mår så in i helvetes bra! bästa på år!!
Vissa av er vet.. andra inte!
men kan kort säga att för 1½ årsen var jag så långt nergången att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! helt ärligt!!
men jag valde att vara stark! men tillslut fick jag se mig själv besegrad! jag är bara människa!
Efter mycket funderingar gick jag till min dåvarande Chef Ulla Håkanson och sa upp mig!
Paniken innan, under och efter var hemsk!! Vad skulle jag ta mig till.. skulle jag släppa det jobb som jag visste att jag var bra på, om jag gick hemma hur skulle jag då kunna betala för hästarna osv.. alla vet hur svårt det är att hitta nytt jobb.... men jag tog mig samman och tänkte på min hälsa!!!
Jag hade under en kort tid märkt att kläderna inte längre passade, jag orkade ingenting osv... WTF?!
bestämde mig för att göra en förändring... eller egentligen bara hitta tillbaka till mig själv.. Psykiskt men även fysiskt!
 
Nu såhär ca 1½år senare från det att jag slutade mår jag bra!
självklart kommer det komma bättre och sämre dagar... men jag vet att jag kommer ta mig igenom det!
Jag går snart en ny "arbetslös tid" tillmötes.. men denna gången har jag mer erfarenhet och framförallt livsglädje!!
 
så idag när jag ställer mig framför speglen ser jag på mig själv med ett leende! Evelina Wahlström den där starka och glada person jag alltid velat vara!! :D
_______________________________
 
Dagen har varit awesome!! La vesta gick på fältet.. pigg, pigg och åter pigg!!
Jag och Madenta har gått en PowerWalk på 4km! även hon var galet pigg! så vi höll minsann uppe tempot!
Solen den sken och jag med den :P 4.de dagen som hästarna går utan täcke!!! Lovely!
 
imorn kommer Maja.. sen ska jag rida mina 2.. Madenta kommer går på banan.. göra en riktigt check inför Lördag.. blir träns och 3-delat.. på Fredag är det träning då med Kandaret!
på Lördag är det LA:3 & MSV:C1 som står på schemat!!
 
OMG denna underbara kommentar kom precis på min FBlogg... <3 underbara du!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0