It was a foolish game I played

I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
 
Solen skine, och jag lika så! grym vecka! även om det varit som en berg-och dal bana så kan jag lätt peka ut mina höjdpunkter och försöka glömma de där dåliga!
 
idag ska hästarna ridas.. men först tänkte jag passa på att njuta av solen till max! min vita hud ska få tillfället att ändra nyans ^^
imorn blir det Skola... shit asså ngn sa att det bara är 5 veckor kvar :O omgomgomg!! har så jävla mycket ja borde göra :O Fuck!! men shit va jag ska njuta av att träffa mina vänner... även om vi inte kommer tappa kontakten så kommer vi ju alla gå på olika håll!!
 
You don't know what you got until you're missing it a lot
 
som jag sa till min fina vän Hanna som går andra året på konst... vi estetare måste hålla ihop.. de utifrån dömmer oss hela tiden, men när man väl kommer in i vår värld så vill man aldrig där ifrån.. det är ngt speciellt!
alla är så olika, tar saker på olika sätt vill ha det olika många kontraster mellan människor... men på något sätt så håller vi ihop och stöttar varann hela tiden! ingen dömmer ingen!
 
puss på er! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0