speakin words I never thought I'd say

They don't always happen when you ask
And it's easy to give in to your fears
But when you're blinded by your pain
Can't see the way, get through the rain
A small but still, resilient voice
Says........
 
Sitter här med sjukaste lyxproblemet i världen! det är så jag vill slå mig själv riktigt hårt, skaka om mig och dra ner mig från mitt rosa moln!!
Loggade in på mitt tävlingskonto.. och klickade mig vidare till kalendern, mest för att de hur det ser ut och om ngt verkar intressant ^^
upptäckte att de tävlingar jag vill till ligger typ samtidigt! samma dag och allt opps!
elr så illa är de inte egentligen bara Bojsens ena och Lavestas ända typ... en del av mig säger sattsa på Moa & Bojsen.. men en annan skriker lite.. tävla La vesta försök få resultat och försäljningen kan gå fortare!!
den 4/5 har Östra göinge för Bojsen, men samtidigt är det Willands för La vesta!
men jag vet att det finns en annan tävling för Bojsen, där han kan gå 2st LB program, men Moa kan ej detta.. men hon kanske kan lära sig?! + att jag tror inte att LC programmet passar Bojsen... hmm! får prata med dem imorn om det eller på Måndag ^^
 
Madenta då?!... Hon ska faktiskt starta på Ribban! om jag får bestämma.. dock så är LA:4 lagklass.. så ev får jag starat enLA:3 innan MSV:C1.. men de är ju lungt, samma program som sist.
 
sen rinner tiden på som fan och snart 1 juni och då är det Klubbtävling, sen skolavslutning och sen ropar Paris på mig!!!! :D
 
nu är det slut på klagandet.. Evelina Wahlström fatta vilket jävla drömliv du lever!!! ta dig samman för f*n!
Jag borde aldrig någonsin så minsta lilla tanke på att klaga!
Imorn blir det förmiddags skola.. planering inför kommande utställning.. 20/4 Önnestad folkhögskola mellan 11-15! varmt välkomna!!
sen blir det hem och rida hästarna, och på kvällen hämtar jag brossan och åker till Bion!
på lördag blir det Familjemiddag på Åhus Bowling! det ska firas Guldbröllop! :D asså Guldbröllop.. now we talking! så vill jag att det ska vara!!
tänk att en gång hitta den där mannen du vill spendera hela livet med.... Amazing!
 
puss på er.. va rädda om er och berätta för varann hur mycket dem betyder!
 
Asså seriöst kolla in mina snyggingar! magi!!
 
foto: Amanda Lindström!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0