there's no need to be ashamed

You've spent a life time stuck in silence
afraid you'll  say something wrong
If no one ever hears it how we gonna learn your song?
 
Torsdag!
Lovet har snart passerat... lika bra de.. Rastlös deluxe här borta!!
Maja var här i förmiddes.. red Bojsen vilket gick bra :)
Sen red jag min finaste Madenta! ojojoj vad fin hon var! imorn är det träning och en sista check inför tävlingen :D
 
Vid lunch bestämde jag mig för att plugga program.. och en jäkla tur var väll de! upptäckte att LA:3 är nytt för 2013!!
så nu sitter jag här.. pluggar och tittar då och då på Youtube när andra rider programet.. tacka gud för internet! speciellt när man som jag lär av att se andra göra!! ^^
 
Lavesta fick gå på fältet och idag på hackamore.. sjukt fin var hon! kanske ska ta en liten period med hacket igen.. mest för variation.. annars accepterar hon bettet kanon nu :)
 
Imorn blir det fältet igen för Lavesta.. sen ska Madenta tränas, badas, knoppas & pussas på lite extra.. precis som vanligt innan tävling ^^
sen ska lädret blänka!! jag hoppas på sol och då ska vi skina i solen.. det är ju utetävling för tusan :D Lovely!!!
även om jag kommer ha världens leende hela dagen så förtjänar min prinsessa den finaste utrustningen!!
shine bright like a diamond!!!
 
nu ska jag fortsätta att plugga program.. har ju MSV:C1 att få in i huvudet också ^^
 
Lever min dröm!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0