You don't know what you got till you're missing it a lot

I used to laugh it off
I used to look the other way
 
 
Effektiva dag!
Utställningarna är klara! allt är helt klart! så jävla skönt! imorn blir det samlig och sen vernissage!
Nu ikv har jag pussat lite extra på Madenta! hon verkar må bra i sitt ben, men fick ändå vila... blir nog ingen träning imorn.. tar de säkra före det osäkra, vi har ju ändå tävlingsäsongen framför oss!!
La vesta fick också vila.. haha slö man är då ^^
 
Bojsen fick stå i centrum. han förvandlades från rufsig ponny till vilken liten tävlingsponny som helst!
ja.. jag har klippt av manen!! :O så fin han blev.. nu ska den bara bli tunnare, men asså de får vi ta i omgångar.. alla vet hur tjock man en ponny har! och han är minsann inte sämre ;) men sån skillnad! nu kommer man se hela halsmusklen när han kröker på nacken och jobbar så fint!! ^^
 
och nu sitter jag här och planerar utgång! whoop whoop! O'learys here we come :D
imorgon kör jag botten upp, och har så jävla kul!.. men självklart ska jag vara i skolan kl 10:30 på lördag!
Jag är inte dum.. jag vet bara hur man lever ett dubbelliv!! ^^
Borde jag förklara min rubrik..... NEJ!!!!!! DON'T DO IT!!!!
få ingen idé om att det är synn om mig.. det är bara så att "man saknar inte kon förän den har lämnat båset"
och jag trodde ALDRIG att jag skulle känna denna saknad! :O
 
Puss på er mina fina underbara älskade vänner, familjemedlemmar och andra läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0