You make me glow

Cuz you've been hurt before I can see it in your eyes
You try to smile it away
Fredag! och jag har nyss sett ändringarna i startlistorna.. inga fasta tider än.. men det se mycket lovande ut!!
de har flyttat fram mig till 11:40, vilket i mina öron låter som -"Rida Lavesta innan vi kör!"
det låter som en mycket bra plan! + att jag kan knoppa på morgonen istället för ikväll.
och Madenta kan även få gå ut en liten sväng i hagen! f*n va awesome :D
 
Men jag får avvakta lite till.. tiderna kan fortfarande ändras, men jag hoppas att detta håller sig nu :P
men nu ska jag fortsätta att njuta av livet till max!
ut i solen, fixa transporten inför ikv och imorn.. pusta tränset.. de andra får bli efter träningen ska ju användas ikv lixom ^^
La vesta ska ridas!!
och jag ska plugga program.. puss på livet lixom!
Lever min dröm!!
 
Sommarfeeling på detta ^^ hur fin E hon lixom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0