Denna första gången när jag träffade dig

tänkte shit jag måste haffa dig
Och vi klickade direkt, vi var ett och två
 
Imorgon är det Måndag och jag kan på riktigt sätta fart på denna höst!
vi är inne i Augusti och för mig är det en "övergångs månad" sommaren har varit och hösten är påväg!
men än är vintern tillräckligt långt borta!! :D
 
La vesta har nu åkt till sin nya ägare! åh vad detta känns bra! även om jag kommer sakna henne varje dag så vet jag att hon får vad hon förtjänar och de sista dagarna har jag inte kunnat ge henne det ändå... så detta kom i precis rätt tid :)
 
men ett extremt stort tack till La vesta, jag är oerhört glad över att jag har fått ta del av hennes kapacitet osv!
 
nu blickar jag framåt mot en höst som kommer bli riktigt bra!! även om kläderna blir tjockare och klimatet kallare så är jag lika varm inombords för det!! för jag har underbara människor runt mig och förgyller min dag varje dag! även om vi inte hinner ses så vet jag att de finns där och när vi väl ses så känns det som om vi aldrig "skildes"
FRIENDSHIP!!! <3
Denna sommaren har jag gjort massor av saker jag aldrig gjort tidigare, träffat nya människor, umgåtts med de jag känner och älskar sedan innan!! :)
jag kommer att fortsätta i samma spår och livet blir vad man gör det till!  
 
tänkte bjuda på lite bilder från min sommar... ni har säkert redan sett dem men, bra minnen får man aldrig nog av !! inte jag iaf :D jag skulle kunna publicera bilder i timmar... men just nu väljer jag dem som ligger närmast i datorn haha! jag kommer fortsätta att publicera sommarminnen.. det är sånt som får oss att ta oss igenom den gråa och kalla höst/vintern.. det och alla underbara dagar vi kommer få framöver med våra älskade vänner!
 
Vi kickstartade hela sommaren med Vårfest med folkan!!!! <3
 
Skolavslutning... sommarfeeling på riktigt! några tårar föll dock!
 
Topsy kom på besök över sommaren.. alla minnen från B-ponnykarriären kom tillbaka <3
 
Paris med bästa!!
 
fortsatt att skapa oförglömliga minnen ihop med mina favoritpojkar!!

Drog till Ölands djurpark med Mamma, Blend & Maja!!
 
Badat i havet!!
 
Tränat och tävlat med mina bättre halva!! Madenta <3

Njutit av att se Moa & Bojsen briljera!!
 
 
Nu har jag avslutat sommaren med att hitta en ny ägare till hopphästen!!
 
Men härligast av allt är att man vet aldrig när man träffar nya underbara människor!
haha! känner på mig att den kommande festen kommer inte bli nyktert! haha!
OCH SNÄLLA TA DET MED EN NYPA SALT... JAG ÄR INTE SÅ DUM ATT JAG SUPER SKALLEN AV MIG!
om jag gör det så kan jag ju inte fortsätta med mitt underbara liv... och jag kommer även att glömma hur awesome festen blev!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0