Everything is about to change

I know I'll miss you but we'll meet again someday
We'll never fade away
 
 
Javisst.. Evelina Wahlström och La vesta är ett ekipage ni aldrig kommer att se på banorna mer!
känns faktiskt bra! hon kommer få en underbar ny ägare och ryttare! jag har träffat henne 1gång men det sa lixom "klick" iaf från mitt håll... jag litar fullt på henne så jag vet att La vesta kommer få all den kärlek hon förtjänar!! :D
vilken dag jag kommer se min fina skäck gå in i någonannans transport är ännu inte bestämt. men fram tillsdess ska jag mysa med henne och passa på att pussa på henne!!!
 
Min dag har varit sjukt bra!
Jag och Erik körde våran Åhus runda.. och jag skrattar så jag får kramp!
när vi kom tillbaka till Hässleholm så mötte jag Pelle transportledare -"Hej det är någon här som behöver prata med dig"
"okej?!... jag fick förfrågan om jag kunde köra till Lidköping imorgon kväll! amen självklart! hellre tjäna pengar än sitta på praktik lixom"
Så jag är ledig från praktiken imorn men kör istället nattpasset till Lidköping!
 
så Trevlig helg till DHL och alla på terminalen i Hässleholm!
innan jag gick så ropade Pelle -"Jag behöver dig på Åhusrundan på Måndag!"
 
Asså det går bra nu!!! älskar att vara "alltiallo" jag bli ju lätt uttråkad så att rycka in lite var som är perfekt!!
men en fast tjänst hade ju suttit fint... men jag känner iaf att de har förtroende för mig osv!! otroligt skönt :D
 
 
nu ska jag snart rida min fina dressyrhäst, och mysa med La vesta och mina ponnyer!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0