Everything that kills me makes me feel alive

Lately, I've been losing sleep
Dreaming about the things that we could be
 
I feel something so wrong
Doing the right thing
 
FREDAG!!! så in i helvetes efterlängtat! hoppas på sömn denna natt! min kropp behöver det!
men jag skulle även vilja vara på Helge å festivalen också... men även om jag kanske har pengarna så är inte inträdet något jag vill betala... jag vet hur mycket jag kan få för de pengarna.... det är lixom till de sanslösa priset på 600spänn!!! OMG fattar ni hur mkt pengar det är.
 
nej jag sparar mig ett tag till.. + att jag vet att nästa månad skulle ev mina polare ha ett gig på Bånken!! sjukt fett! asså de kommer ju äga ut stället!.... blir alltid så jäkla glad av deras musik och förmåga att remixa halvbra låtar och få dem riktigt bra!! vet inte om de är bestämt inu... men när det är så återkommer jag med tid och datum!!! kommer bli Epic
 
jobbet idag... det drar vi ett sträck över.. stress stress osv! tacka gud för energidryck!!
nu ikv har jag ridit min fina Madenta... så fin hon är just nu!! :) blir så glad! och känner att jag kan lägga all den tiden jag vill på henne... btw La vesta har det riktigt bra :)
 
men nu ska jag chilla vidare, glo på film puss på er <3
 
 
Amen asså kolla in dessa då!!! Moa fick prova Madenta i Måndags....  om några år kankse?! haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0