För dom kan aldrig tysta ner oss

Det här är en kärleksrevolt, från alla vi som synat dom som försöker tysta våran sång
För sanningen kan aldrig stängas in i nån bur
 
Jag vet dom känner hat för dom vet att det vi säger är sant
och att folk kan börja finna det intressant
Dom känner hat för dom vill inte att sanningen ska fram
 
 
Jobb jobb! helt ärligt... jag älskar mitt jobb! men jag tycker också om att sova! det bästa hade ju varit att få tillräckligt av båda! men nu lever jag inte i den drömmen!
jag ska tala klartext för engångskull.... JAG KAN INTE SOVA!!! har snart gått 1v där jag inte sovit en hel natt.. vaknar titt som tätt, varannan gång pigg som en lärka och andra gången sjukt sleten!
och de senaste dagarna har jag haft oturen att klockan har ringt när jag varit sleten! :O kvittar helt och hållet om vilken tid jag går och lägger mig...... alltid samma visa :(
men jag vet att det kommer gå över! tro mig jag har gått igenom såna här stunder massvis med gånger!
det är bara att bita ihop och fortsätta! jag tänker fan inte vika! har jag överlevt innan så kommer jag göra det nu!
What dosen't kill you makes you stronger!!
 
har iaf ridit min underbara häst idag! fy satan vad fin hon va!!!.. fick publik idag, Jennie kom gåendes från min polares verkstad... när jag ridit klart så följde jag med upp och pratade med min polare... helt sinnes vi bor 400m ifrån varann och jag har inte varit där på över 1år :O pinsamt ju!! jag känner mig så sjukt otrevlig!!! speciellt när det är jag som håller mig därifrån.
 
när jag skrittade hem så plingade det till i mobilen, och eftersom det inte är så lätt att skritta och skriva SMS samtidigt så fick det bli ett samtal ist haha!
första frågan som jag fick -"va fan rider du samtidigt?"
haha javisst... multitasking!!! :P är man tjej så är man ;) men skritta av är helt seriöst sjukt tradigt så win win lixom!
+ att personen i mobilen.... asså jag har sällan träffat någon som får mig glad inom 1min!! crazy! iaf sjukt tacksam!
 
 
I was the girl that got lost
I’ve got my feet back on the ground
men nu ska jag göra ett försök till att sova! känns ju knappt lönt men måste ju prova lixom, tillslut somnar man ju av utmattning!
 
kollade när maja red på Älleköpinge igår... när de skrittade runt fältet passade jag på att njuta av solen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0