I'll go on like I never knew you

Every new beginning comes from some other beginning's end
 
Tisdag! sådär lagom sliten.. precis så man känner att man har gjort någon nytta!!
igår flöt praktiken på bra.. sen red jag min underbara Madenta! höjer henne till skyarna och massor av guldstjärnor för engagemanget!!! shit vad hon kämpar och gör allt för att göra rätt :)
sen tog jag grannens hundar och gick en ca 4 km! så jävla behövligt!!!
det gjorde ju såklart att min hund längtan blev lite större.... men de får vänta ;)
 
Gulle vovvarna!!

Idag kändes det att jag gick och la mig för sent... ögonlocken var tunga kl 05:00
men kl 07:00 stod jag på magasinet i Hässleholm och började jobba!
sen gick allt i ett svep.. asså måste säga vilket grymt team jag och Erik är! detta är 3de gången jag hänger med och jag kommer hänga med denna veckan också.. sen skulle jag ev åka med ngn annan nästa vecka.
 
en sak till.. kan kort säga att man är ju väldigt glad att vår bil har AC... kan lova att vår bil var som ett rullande kylskåp så den lilla chocken som uppstod när vi skulle kliva ut i den tropiska värmen som det bjuds på!!
 
imorgon blir det praktik igen.. så när jag har kollat klart på Allsången så blir det att sova!
efter praktiken så lastar vi Hoppsan och Bojsen och åker till stranden (hundbadet) Maja kommer också vara med... här ska lekas med ponnyerna i vattnet!
 
så sjukt duktig va min prinsessa igår!!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0