It must be true love

There's no one quite like you, you push all my buttons down,
I know life would suck without you.
 
 
började denna underbara lördag med att rida min prinsessa!!! Massor av kärlek till henne! fy fan vad fin hon är just nu!
vi jobbar med att få upp kondisen igen efter sommaren! sen måste vi hitta den där asgrymma galoppen som måste finnas på hoppbanan! om några veckor lämnar vi banan på 60*20 och beger oss ut på de stora hoppbanorna!
Allsvenskan here we come :) väldigt taggad faktiskt, känslan av att det kan gå precis hur som helt är faktiskt underbar... på någotsätt så försvinner min prestationsångest!
jag har lixom lämnat hoppbanorna tidigare pga olika anledningar, men ett tillfälligt besök har aldrig skadat!
2år sedan sist!! :O med madenta då... La vesta tävlade ju i Maj detta året
men min häst kan hoppa.. inget snack! det är "bara" jag som skall koppla bort nerverna för 2min och bara göra det jag älskar mest.... rida min underbara prinsessa! <3
 
jag ska nu fortsätta min Lördag... kvällen är ännu lite oklar, men jag gissar på att den spenderas framför TVn... haha! så jävla osocial :P men vi får se kanske får ngt ryck och drar!!

Min pärla Gärds 2011... tvivlar inte en sekund på fin förmåga... jag tvivlar på mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0