It's time to say goodbye

I always knew this day would come
We'd be standing one by one
 
I'm so thankful for the moments so glad I got to know ya
The times that we had I'll keep like a photograph
And hold you in my heart forever
I'll always remember you
 
Igår hade jag visning på La vesta.. en riktigt härlig familj och en otroligt trevlig tjej som red la vesta riktigt bra.
kort sagt.... veterinärbesiktning skall bokas och sedan står denna tjej som ägare åt La vesta!!
så nu håller jag tummarna att besiktningen går felfritt! vilket jag tror, hon känns väldigt fin.
 
Asså denna dag!! började med en ordentlig "käftsmäll" bilen vägrade backa ut från uppfarten... WTF?!
höger bakhjul låste sig... arg som ett bi gick jag in till mossan, vi kollade lite på bilen och konstaterade att framåt gick det men sakta + att de gnisslade.. backa kunde vi glömma!
jahopp.. ringde Pelle transportledare och berättade att jag tyvärr inte kan ta mig till Hässleholm, men kunde fixa bil till imorn...
det var bara att krypa ner i sägen igen.. pigg som en lärka var man dock :/
 
när de var dags att gå upp ringde vi verkstaden.. som ligger 200m hemifrån, han kunde kolla på den under eftermiddagen!!! YES!! och nu ikv har vi fått tillbaka bilen :D det var ngn fjäder till bromsen som hade pajat... men är nu fixat! så imorgon SKA jag till Hässleholm till varje pris!
 
Annars har jag ridit min fina dressyrhäst... sjukt taggad att komma igår med träning och tävlingar igen!! hej hösten!
sen har jag gått mina 4km..! en PW i högt tempo! härligt!
 
nu ska jag chilla vidare och sen sova, torsdag imorgon! nu är helgen nära!!
asså ni fattar inte hur partysugen jag är!!! helt crazy!! och att lyssna på housemusik gör ju inte saken bättre!.. men den som väntar på något gott....... ja ni kan ju resten men jag tycker att jag har väntat länge nog
puss på er!
 
gullunge jag kommer sakna dig!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0