Just don't give up on me

There might have been a time
  When I would let you slip away
once upon a time I didn't give a damn
 
Lördag, igår körde jag som sagt till Lidköping med proverna.. allt flöt på bra och på hemvägen "flöt" det minsann bokstavligen mellan Värnamo och Ljungby så flöt vägbanan! fy fasen vad det regnade!
 
asså sjukt vad jag gillar min arbetsplats eller min förhoppningsvis blivande... på KGT/DHL terminalen i Hässleholm
alla är så välkomnande och glada! det tar aldrig långtid innan man får morgonens första skrattanfall!
så jag håller verkligen tummarna för att jag ska få mer jobb!!
dock känner jag att jag vill nog inte ha Lidköpingsrundan.... det blir för "ryckigt" att bara köra 1ggr/v måste vända dygnet precis före och efter... shit va trött jag va igår!!! det håller inte i längden! livrädd för att somna!
så DHL distributionen, ja tack!!
 
Idag ska jag plocka fram alla La vestas saker som skall följa med imorgon när hon lämnar Härnestad!
ikväll blir det Malmö och Rix FM festival!!!!
imorgon ska jag passa på att mysa med La vesta, hon skall badas och pysslas med! och massor av pussar ska hon få!
 
nej nu ska jag sätta lite fart på denna Lördagen!! puss på er och ta hand om er!
saknar min MY!!! och alla andra goa människor från Folkan! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0