She'll say goodbye with a smile

I'm still standing for hope and glory
I'll be fighting for my love story
 
Söndag!
igår vad jag, Mamma, Anne och Maja i Malmö och kollade på Rix FM festival... träffade även Tessan  det blev bra musik och god mat! och självklart en otroligt trevlig kväll med de trevliga sällskapet!
Kvällens favorit var såklart Måns Zelmerlöw!! outstanding!
de andra var såklart inte heller dåliga, nästa favorit är ju såklart Loreen! vilken kvinna!!
sen va ju Majas favorit Anton Ewald också där
Eric Saade, Erik Segerstedt, Tone damli och några fler var också på plats!
asså jag fattar inte hysterin äver Eric Saade?! hela hans attityd... nej fy! okej dansa det kan han absolut, men inte mer! låtarna är som alla andra och snygg är han inte heller ;)
 
men jag har ju aldrig gillat "bad boy" typen så kanske därför ;) haha! så jag låter de andra tycka om honom! jag håller mig till Måns haha!
 
på vägen hem roade jag mig med att se videor från gänget i Knislinge.. de festade kan jag ju lugnt säga!
haha! jag skulle egenltigen varit med i fredes men jag körde ju till Lidköping istället och igår skulle jag till Malmö :P
men nästa helg!! då hoppas jag på att få umgås med dem! galet sköna människor :D haha!
 
nu plingade det till i mobilen och La vestas nya ägare är påväg hit!
så om en stund ska jag gå ut och förberedda La vesta för fin flytt... kommer nog vara blandade känslor :O
men faktiskt är jag mest glad... för det är en underbar familj som vill ha henne!
 
 
Kvällens "King" & "Queen" helt klart!!!! Måns Zelmerlöw & Loreen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0