they gonna see us from outer space

We got the fire and we gonna let it burn
 We dont wanna leave, no, we just gonna be right now
 
OMG!!! miljoner gånger tack för denna helgen!! helt Amazing från början till slut!
 
Fredag: praktiken bidrog till att humöret var på topp redan från början! åkte Åhusrundan med Erik precis som vanligt.. och inga sura miner i vår bil kan ja ju säga :P
när jag kom hem så blev det dusch, mat och hitta kläder för att sedan åka till Knislinge!
väl framme visste jag inte helt 100 vart jag skulle, men jag mötte Alexandra och Ketty vid bussen och vi skulle till samma ställe! :D
gick bort till lägenheten, där va alla redan i fullgång men jag korkade upp och var inte långt efter!
blev en helgrym förfest när kl blev 22 så gick vi till bussen och åkte mot Kristianstad och Bånken!!
där fortsatte trevligheterna, träffade massor av andra människor också Lönehelg!!
åkte tillbaka till Knislinge med efterfest i sikte... det sket sig dock, men några av oss satt uppe och pratade! jag är ju ny i "familjen" så jag vill ju lära känna dem och de vill veta vem jag är! jag har träffat hela gänget 1ggr tidigare men är redan "en i familjen" underbart! :D
när klockan passerade 05:00 så kändes det att jag hade varit vaken i 24 timmar... så jag slocknade runt halv 6- 6
men runt 11 så satt jag på bussen hemåt! tack för kvällen!!
 
Lördag: jag och mamma åkte till Emporia i malmö... men fy fan vad besviken jag är på affärernas utbud!! men jag hittade 2st tröjor... annars är det bara svindyra basplagg!!! jag ger inte 500spän för helt vanliga jeans!
på vägen hem så bestämde jag och Hanna att vi skulle ses, ta en fika på stan och sedan bege oss in på krogen!!
vi har inte setts sedan midsommar!! :O crazy!, men jobbet har kommit i mellan...
en fika på House of bagels.. sen mötte vi upp gänget från Knislinge det blev ytterligare en helgrym kvälll på Bånken, med ännu mer människor! gängets buss gick kvart över 2 så hejdå till dem och Vi ses!!
sen fortsatte jag och Hanna framtills att vår buss gick 20 i 3 :)
 
idag mår man som man förtjänar efter 2dagars festande!! men fy fan vad skoj jag har haft!!
känner på mig att jag kommer träffa mina nya vänner mycket mer!! dem är lixom så underbart crazy så man kan inte vara utan!!
men självklart kommer jag träffa mina andra polare också! saknar bla mina favoritpojkar! men som sagt jobb har ju kommit i mellan den senaste tiden!
 
nu ska jag snart ge hästarna lunch och när de har ätit upp ska jag rida Madenta!!
 
Låt mig presentera några av de underbara människorna i familjen! (de som lyckades hamna på helgens bilder) 
 
Marcus... eller den nya Justin Bieber! hahaha internskämt!! alla borde få chansen att se denna pojk göra sin cover på Justins "baby,baby".... Kungligt! :P
 
 
Lille Niklas fick också vara med på bild... bara barnet... 20år om 2mån haha!
 
lånad bild Marcus, Alexandra och Filip
 
 
 
 
 
 Asså hur kan man inte älska detta gäng! vågar alltid bjuda på sig själva! Lånad video från förra festen som jag tyvärr missade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0