vi kan bara vara dom vi är

Låtsas ännu Att du finns här
Dina hjärtslag Ger mig skydd
 
Söndag! vaknade med träningsvärken från helvetet!! satan vad dåligt tränad jag är! fy!!!
mina lår bränner!! känner dock inget från de 300 balarna som lyftes.. denna värk kommer endast av att jag joggade igår! så galet skönt, lämnade mobilen hemma och bara gick ut!
börjar helt ärligt tröttna på de där med mobil just nu! haha!
den hänger inte längre med ut i stallet! (mobilberoende = bort!!)
 
Idag har vi hämtat hö... nu är rutinerna snart igång! och jag ÄLSKAR det!!
det ända som fattas är att hästarna ska in i stallet.. men de får de minsann vänta med! inte före september tack! :P
och tanken av att det bara kommer stå 3st hästar där i höst känns faktiskt riktigt bra :D
min fläckig vän hon kommer få ngn ny som tar hand om henne.. vi har en som kommer på onsdag men om de inte vill ha henne så är det löst på annat vis! och de känns riktigt bra i hjärtat!! hon kommer få det hon förtjänar!
red denna underbara häst innan idag! styrde mot ett hinder och mitt i sprången så blev jag påmind om varför jag tycker om denna häst! så otroligt fin!!
 
de andra 3 har mest får lite extra kärlek idag! mys!!! <3
efter att jag pratat med Ilona så släppte många av mina bekymmer, hade en klump i halsen innan men kände mig 10 ton lättare efter.
inom en snar framtid kommer mitt liv gå ihop precis som jag vill och orkar med!!
en tävlingshäst som jag vill ge all tid hon behöver! en tävlingsponny som jag äntligen kan börja träna från marken och på så sätt kommer både Moa och Maja komma mycket längre tillsammans med denna grymma ponny!
sen Hoppsan!! jag kommer ha tid att mysa med denna underbara shettis precis så mycket som det går!!
jag kommer ha ork över till att sätta min egna hälsa i fokus, några joggingturer i veckan kommer bli så bra!!!
och det bästa av allt! jag kommer ha både ork och tid över att umgås med mina underbara vänner!! inte bara något SMS hit och dit utan verkligen kunna umgås!! :D
Sen håller jag tummarna och ber till högre makter att jag kommer få mer jobb och en anställning så pengarna kan komma! för livet är fan inte gratis!!
 
ne nu ska jag minsann snart sova!
kändes otroligt skönt att kunna skicka iväg just de där SMSet med texten -"Allt lugnt, du behöver inte dölja att vi smsar"
meningen som har plågat mig ett tag nu.... men äntligen kunde jag stryka det! många gör ju en stor sak över att man börjar smsa direkt efter att man träffats! Svartsjuka!!
sjukt egentligen att man ska behöva "dölja" en ny vänskap för att man vill rädda en annan! men allt för att slippa missförstånd osv... jag tar inga risker!! jag har förlorat för mycket pga sån skit!
 
 
Från en sak till en annan.. ikväll går mina tankar till Karolina som har sin häst i Helsingborg just nu och han opereras.. jag vet precis vad hon går igenom.
direkt när jag läste hennes ord på FB så kom alla känslor upp från den tiden då min ängel var där!
veterinärerna gjorde allt de kunde.. operationen gick bra men det räckte inte.. så vi gjorde valet att låta min ängel somna! det har nu gått 4år och jag saknar honom än! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0