We're gonna party as much as we can

 I won't be waiting for nothing
 
I'm still standing for hope and glory now
All the battles I lost and the  battles I won
Söndag! kollar på reprisen av Allsången.. asså Måns Zelmerlöw! en favorit sedan 2005 när han klev in i Idol! jisses! har haft turen att se denna människa live en gång! på Teatern i Malmö.. han spelade huvudrollen i Grease!
och eventuellt blir det Malmö och Rix FM den 17!!
 
 
 
hur var min Lördag då??
helt awesome! den satt som en smäck!!
Började med att åka till stan med Maja... hennes stora idol Anton Ewald skulle spela där! så självklart åker vi dit!!
gladaste 10åringen hade nog jag med mig iaf :P
sen blev det visning av La vesta.. shit vad jag hoppas på denna ryttaren! hon red La vesta riktigt bra!!
 
på kvällen åkte jag in till stan och träffade Sofie! sjukt härligt att träffa henne igen, senast var på skolavslutningen
vi drog till Sommarlust och hade trevligt hela kvällen... träffade lite annat folk där
 
som sagt!! Awesome lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0