We're not broken just bent

jag har min ambition men ingen plats för den
nu vet jag varför jag blir galen,
jag vill inte låta nånting styra över hur jag mår

 

Torsdag! har precis ridit La vesta.. fina hästen men det hugger i hjärtat då jag känner att jag har inte tid!!
måste hitta en ny ägare nu!! elr iaf ny ryttare, hon är värd det!

Idag går jag på min nästsista natt! ganska skönt faktiskt även om jag trivs sjuk bra på vägarna... jag hoppas att de kan hitta på ngt skoj till mig innan Måndag! :)

gårdagen var väldigt trevlig. innan jobbet blev det middag hos Farmor & Farfar.. familjen från Göteborg va nere alltid trevligt att träffa dem :)
sen var det dags att köra mot Lidköping ;) jobbet gick smidigt, var tidigt framme i Jönköping så fick en lagom lång paus där.. sen låg jag perfekt i tid till Lidköping härligt!

på hemvägen fick jag "sällskap" genom SMS kontakt... helt sjukt att man kan få så bra kontakt med en människa som man träffat en gång :) men när E4an tog slut i Markaryd så lägger jag undan mobilen, då gäller 110% koncentration på vägen, vild djur osv! självklart gäller det överallt, men på E4an kommer det tillfällen där man är "helt själv" (perioden när man kört om en lastbil och kommer ifatt en annan) haha!  

 

ne nu kallar duschen! puss på er och ta hand om er så ska jag jobba min nästsista natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0