You only have to let me know

What I really meant to say
Is that I know that smile has broken a couple hearts
You’re used to always getting what you want
Drop dead beautiful, knows how to knock them down
 
 
Torsdag! regnig torsdag... praktiken har gått galant! så jäkla grymma är jag och Erik! haha!
på förmiddagen kom åskan! fy fan vad det regnade.. när vi skulle leverera i Everöd så öppnade sig himlen ännu mer, båda öppnade dörrarna men ingen av oss ville gå ut!.. men tillslut så bestämde sig Erik för att -"jag tar denna, det är bara ett litet paket.. sitt du kvar!" haha.. så klockrent ;) riktig gentleman haha!
imorgon åker jag med Erik igen och nästa vecka så blir det ngn annan... vi får se vad Pelle transportledare har planerat!
 
Igår vad jag på stranden med ponnyerna och fam Björklund... Maja red bojsen och Casper gick med hoppsan.. jag var också i en liten sväng.. ganska skönt ändå :P
 
asså jag älskar denna bilden!!!
Maja glad!, Bojsen glad!... det gör mig glad!!! Win win!!!
bilden är så klockren!! riktig sommarbild! älskar även att jag glömde tränset hemma så min snälla ponny fick ridas i grimma och grimskaft!... majas kommentar -"jaha okej de får ju gå!"
det är som att se sig själv när man hade sina galna idéer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0