Ask me to stay and I'm not gonna leave

Words will only be words until you bring them to Life
 
12/12 javisst.. förra året stannade hela världen under 1 min.... vi vet alla vilken... då kalendern visade
12-12-12 12:12
 
Lucia imorgon... och årets bästa dag på Lördag!
kommer nog minsann bli en grym dag!!
hade planer på krogen... men fuck that!!! där är man ju för ofta ändå.. och ngn hemmafest är det inte tal om,
så jag kommer befinna mig i Nöbbelöv med Andreas och Johan... det lutar år Tacos, öl & filmmaraton!!! haha!!
lille Johan sticker ju till snön på Söndag.. så vi ska passa på att umgås... för sen ses vi inte fören nästa år :O OMG!!!
varje dag som går så blir vi bättre och bättre vänner vi 3.... internt så har vi bestämt att vi behåller våra budrundor och sammarbetar alltid!! pojkarna i innerstan och jag på Långebro/söder!! haha... vet inte vad transportledaren har för planer.. men drömma kan man ju
 
Imorgon ska jag iaf lära mig innerstan så jag åker med Johan! sen blir det såklart den obligatoriska Fredags kebaben på Balkoni haha!
 
kom fredagen den 13... bara kom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0