I didn't mean to start a war

 
 
Söndag och året är snart slut....!!
asså 2013, om någon hade sagt till mig att innan året tar slut ska du ha hittat just den där pojken som du vill spendera all tid med..... då hade jag aldrig vågat tro dem! men nu sitter jag här lycklig om fan!
 
hade lixom inte tänkt tanken.. men av någon anledning så sa det lixom "klick" och allt kändes så självklart.
Känslor r något man inte kan bestämma över.. dem bara finns!
alla är väll inte helt nöjda med vårt val att bli tillsammans, men de som är de tackar jag för :)
er andra..... kom över det! det hjälper inte att gå runt och hata folk osv
hjärtat vill vad hjätat vill! ;)
 
nog om detta.. eller ja dt lär komma mer en vacker dag men just nu ska jag inte fördjupa mig i skiten ;)
 
jahopp... Julen är firad på alla möjliga håll!
Julafton började i nöbbelöv hos min Andreas... asså MIN Andreas :P vem kunde tror det lixom ;)
sen åkte jag till Farmor och träffade släkten, sjukt trevlig kväll!
Juldagen firades med Hanna och Andreas.. jag och Hanna skulle egentligen ut men vi sket i det :P
Annandagen firades hos Mormor träffade den släkten och de fick träffa Andreas
 
Vi va hos Pappa igår.. jag skulle fixa brossans mobil så det blev en liten fika hos Papsen.
 
Imorgon är det jobb som gäller... sen är det Nyår!!
den firar jag i Vittsjö hos Andreas föräldrar sen inleder jag det nya året med att gå på BIO med Mamma!!! ;D
 
ja just det! höll på och glömma.... igår va vi i Hässleholm hos Johan det blev såklart Tacos och Trasformers!
sen på vägen tillbaka så blev det en sväng inom Rinkaby för att hälsa på mina vänner!! de flesta va där!
Robin, Laban, Oliver, Ida, Töffel, Emil & Sabina!! oj vad jag har saknat dem! framförallt Robin & Laban! mina "brödrar"
 
men nu ska jag minsann sova! Jobb imorn! puss på er så ses vi lovar att bli bättre på uppdateringen!! 
 
P.S någon som vet om man kan spärra skärmen... så den inte blir "printad" eller kopierad som det kallas i folkmun! haha!
 
 
Världens bästa Julklapp!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0