I don’t want a lot for Christmas

Make my wish come true
 
Santa Claus won’t make me happy
With a toy on Christmas day
 
Ojojoj!! vilken sjuhelvetes fest det blev igår!!! Kärlek till er! <3 One big happy family !!
 
Öppethus på jobbet först mellan 12-15 sen åkte jag med Pia hem, hämtade Jonas på vägen dit! väl framme var det bara att korka upp! Niklas och Henrik var redan på plats... något senare kom Winther och ytterligare lite senare var det dags att åka till julfesten på Metropol på Näsby! kvällens I-landsproblem.... 6st men bara en bil med 5 platser.... What to do?!
haha... det blev en klassiker minstingen fick sitta i knäet!
framme i Näsby var det bara att traska in och börja julfesten där satt våra kollegor, Chefer osv!
lite mingel sen blev det julbord! och sen var festen igång.... 2 ord! Gratis sprit!
hahha OMG vad folk kan dricka! och vad kärvänliga vi blev allihop! haha! vi brukar vara så... men det blev kanske lite extra trevligt igår haha!
 
men vi hade sjukt trevligt och det är verkligen en kväll jag kommer minnas!!
bilderna från kvällen talar för sig själv haha...
 
vid ett tillfälle under kvällen så hade Daniel.. vår chef tagit min sittplats vid bordet för att prata med Pia och Winther... jag bara -"jasså du snodde min plats"
-"japp.. kom och sitt i mitt knä!"
-"haha okej...."
sagt och gjort... och vips så hade Ante förevigat detta ögonblick på sin mobil! hahaha Klockrent!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0