it's a curse that you gifted

Spread the news I'm gonna take the fight
 
There's no halo 'round my head, no
 
I figured it out, Home is where your heart is around
 
Ojojoj.. asså denna blogg, nej den glömsbort opps!
sist jag bloggade hade jag precis festat med mina favoritpojkar och min girl Hanna!
 
men sen dess har det hänt en del... Jobbet rullar på och jag vågar nästan se en ljusframtid inom HGT/DHL
Pelle-transportledare har planer på att sätta mig i en av lastbilarna... lite kluven på den fronten, men med massor av träning och en YKB utbildning så ska det nog gå det också :P vill jag så kan jag!!
om någon veckan så sitter jag i bil 504 och kör innerstan av Kristianstad! sinnes! hur fan ska det gå?
haha.. det ska jävlar i det gå!! jag har bestämt mig!
 
på Partyfronten så har det ju bara gått 2 helger.. men jag har hunnit med lite iaf!
Sommarlust & Lasse Stefanz förra Fredagen.. åkte dit med Hanna men träffade Laban och Oliver och några till där.. jag valde att köra så jag blev såklart fylletaxi till pågarna & Hanna :P Tack för en grym kväll! puss på er!
 
Denna helgen har Moa hoppat Bojsen på Älleköpinges Pay & jump 50, 60cm felfri i båda klasserna!
så duktiga dem är!! helt okomplicerat va det!!
kanske Hoppning är Bojsens "grej"?!
 
Madenta har blivit riden några dagar nu... vild och galen i början men nu är hon som vanligt igen :P haha!
min höft mår ganska bra så jag hoppas att jag kan jogga igång Madenta sådär lagom igen.. blir inte för seriöst då jag vet att dedär vita möget lär komma och förstöra ridbanan... men än så är det fint på marken.. inte en millimeter snö :D så kan det hålla sig! jag har INGET behöv av snö!!
 
Denna veckan får gärna rusa fram!! på Lördag är det Öppet hus på HGT och på kvällen blir det Julfest med kollegorna från HGT/KGT! ska bli kul och umgås utanför terminalen! och de ryktas om att alkoholhalten kan höjas... haha elr det är snarare ett faktum! det har folk traggat om sen inbjudan kom! haha... Kaos!
och på något sätt så har vissa fått för sig att jag ska fyllas?! haha! Bring it on!!
 
en sista detalj innan jag publicerar..... jag blir 21 om 12dagar!!!!! sug på den era jäklar :P nu är det min tur!
och det sker på en Lördag... Just Sayin!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0