My brother under the sun

Follow your dreams - but always, remember me
 
Fredag den 13 och jag åkte med Johan i stan... nu känner jag mig ändå redo att köra innerstan :O..... nja! intalar mig det iaf haha!!
men klart det ska lösa sig!
 
när vi va klara med det den obligatoriska Fredagskebaben! mötte upp Andreas och gick in till Balkoni!
sen hämtade vi se sista godset och sen körde vi och hjälpte Andreas lasta släpet på BK Pac i stan...
väl där fick vi reda på att Winther skulle hämta släpet och Andreas skulle till Skepperslöv och lasta 2 pallar..
då beslöt vi att jag följer med... för annar är jag på terminalen redan halv 4 och jag slutar halv 5... medans Johan slutar 4.
 
sagt och gjort vi hoppade in i lastbilen och iväg till Skepparslöv!
sen va vi på terminalen lagom 5min innan vi slutade... lossade de 2 pallarna sen gick iaf jag hem
 
Imorgon... 14 December.... Just sayin'!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0