So proud and strong

Watching over me with eagle Eyes
 
Söndag och jag är nu Officiellt 21år!
seriöst?! när hände det!? hinner knappt med livet längre... men det går bra nu iaf ^^
 
Gårdagen var grymt bra!
Red Madenta på förmiddagen och sen blev det lunch hos Farmor innan Andreas kom och hämtade mig...
Mot stan för att köpa kvällens mat och dryck!
Sen mot Nöbbelöv och tog en promenix med hans bedårande hundar!
Senare kom Johan! Gruppkram!!!! sen va kvällen igång!
 
Tacos och sedan Transformers!
 
det va sedan dags att säga hejdå till Johan! "vi ses nästa år!!" haha.. nejdå innan dess hoppas jag
 
Idag har morfar varit här och firat mig.
annars har  det inte hänt allt för mkt! skönt att ta det lugnt lixom
 
Imorgon Måndag och ny jobbvecka med nya utmaningar på ingång! :D
puss på er och ha de nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0