We kissed, I fell under your spell.

A love no one could deny
 
Remember those walls I built?
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
 
2013 går mot sitt slut.... nu är det bara timmar kvar!
ojojoj vilken resa!! mååååånga minnen men kan lite kort dra upp några!
 
Januari var full med snö och året började med pulkaåkning med kusinerna efter ponnyn!.. barnminnena kom tillbaka! :)
 
 
Februari Började med att åka till Köpenhamns modemässa med skolan!
 
Mars Det blev årsdebut i Hässleholm med mina fina Madenta, Moa och Bojsen gjorde sin tävlingsdebut!!
 
April Våren kom och utesäsongen för mig och Madenta började på Willands!
Jag & Lavesta hade hittat tillbaka till vårat "team" våra band var starkare än aldrig förr!
Farmor & Farfar firade Guldbröllop!!
 
Maj Jag och Lavesta var tillbaka på tävlingsbanorna! Tävlade Madenta på Ribban i Malmö!
Moa och Bojsen fick sin första rosett i Sösdala!! Fick träffa & rida min gamla B-ponny Topsy!  Den årliga vårfesten hölls på Folkhögskolan
Min fina Kusin Edvin tog studenten!!
 
 
Juni Klubbtävling med Bojsen Rosett till både Maja och Moa!
Skolavslutning tårarna föll både av lycka men en och annan i sorg... vi skulle gå på varsitt håll!
Åkte till Paris :D
 
 
Juli Moa och Bojsen fortsatte att briljera på tävlingarna!
Åkte till Ölands djurpark med kusinerna, Badade i havet med hästarna
Skrev på papper och började köra Eurofinsprover mellan Horna och Lidköping!! 3v vikariat
 
Augusti Vikariatet tog slut och praktiken på HGT/KGT började! blev senare timanställd!
Träffade grymt härliga människor i Knislinge! Saknar er lite,.... iaf vissa ;P
 
 
September Deltog i Hoppallsvenskan med min fina Dressyrhäst då jag hade beslutat att inte behålla La vesta pga tidsbrist.
 
Oktober Åkte på det årliga Russkul med Bojsen Casper och Maja var lika duktiga som vanligt!
Sålde lastbilen och köpte mig en helt egen bil!
 
 
November Jobbade och umgicks med mina vänner så mycket som möjligt
 
December Skrev på papper om en provanställning på HGT!!
Hade Julfest på jobbet, Firade min Födelsedag, Upptäckte att det fanns känslor mellan mig och en kollega.
Firade Jul, Andreas blev MIN!!
och nu är vi här.... Nyår! och det kommer firas i Vittsjö hos Andreas föräldrar, men viktigast av allt... vid tolvslaget vet jag vem jag kommer kyssa! <3
 
Detta och massa annat skoj har hänt jag har såklart festat en jävla massa både på gott och ont, men de viktiga är att jag har sjukt bra människor runt mig puss på er och va rädda om er!
nu går vi in i 2014 och det kommer bli awesome!
 
Mitt namn är Evelina Wahlström jag har underbara vänner, en fantastisk familj, en tävlingshäst som är finare än någonsin! ett ponnyekipage som jag knappt kan vänta på att få se på tävlingsbanorna igen!
ett Jobb som jag trivs med! och det bästa av allt jag har världens underbaraste pojkvän <3 Andreas Larsson!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0