when the music makes you move

I wish that I could give you what you, deserve
 
It’s the most beautiful time of the year
Lights fill the streets spreading so much cheer
 
Måndag!
tillbaka på jobbet, mina kollegor är som ni redan vet.... Bäst!! one big happy family!
vissa visar bilder från kvällen! vi dela minnen, vissa minns andra inte, vissa minnen kommer tillbaka när man pratar om det!
vi skrattar åt tabbarna och njuter av våran vänskap!!
 
veckan kommer rusa fram och vips så är det Lördag!! och årets roligare dag!! min födelsedag!! oavsett så är den alltid lite bättre än de andra 364 dagarna!!
 
men nu ska jag nörda vid tvn och sen sova!! jobb imorn!
 
puss på er från mig... Evelina Wahlström 20år och 360 dagar.... (inte för att jag håller räkningen) :P
 
Imorgon kör jag denna pärla... men sen håller vi lite paus för sen blir det Åhus 2dagar och sen Kristianstad innerstad!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0