A dream world is always perfect....

Don't need no slippers or a party dress,
The way you're lookin' right now
is what I like the best
Have a crazy good time,
Yeah the time of our lives
 
Oj vad jag är sämst på att uppdetara men jag har bättre saker för mig... ja jag sa de!
Internatet i Torsdags.. efter min lilla uppdatering till er så Gick ja å Madde till Konsthuset en sväng, några eleerr jobbade i sina ateljer.. sen tillbax till internatet och efter ett tag kom Simon och Kristoffer, med Pizza... som de hade tänkt dela på själva.. haha! good luck, med mig i närheten ^^
men självklart fick ja smaka... snälla ni e pojkar.
kvällen avslutades med att jag glodde när Pojkarna spelade PC vid halv 1 kom jag på att ja borde sova.. kl skulle ringa 05:45! God natt lixom!
 
Fredag och Modemässa i Köpenhamn... 06:40 åkte vi till Hässleholm och sen vidare med tåg till KPH... dock blev det buss från Hyllie till Kastrup.. pga signalfel på bron.. aja
Själva mässan va väll ok.. inget att hurra över dock.. men höstens mode ser bra ut mina vänner!! ;)
 
Åkte hem ganska tidigt vilket resultarade i att jag hann hem innan Träningen började.. så jag kunde få se när Fanny red Madenta!! så sjukt duktig Fanny är.. Madenta är inte lätt och inte sen med att börja testa.. vi kom på att det är 1½år sen hon red henne sist.. och det har ju hänt en del.. med de båda!
så fina de var ihop!
Efter träningen åkte jag och mossan till Rinkaby!
där blev de lite Grogg för mig med Anne å Peter! Skål!!
 
Idag har jag chillat hela dan! skulle egentligen till Sofie på hennes 20års fest.. men väglaget gör att jag inte kör till Olofström.. får ses en annan gång ist!
så jag chillar hemma ikv! melodifestivalen står för underhållningen och Jesus!!! WTF?! sämre än sämst!! aja tur att ´bara 1 bidrag kan vinna... Robin Stjernberg hoppas din låt regerar så kommer det bli så bra ^^
Men Andreas Lindgren och Danny... Looking good!!!! välklädda pojkar :P
 
och en helt random sak.. jag har funderat och funderat vridit och vänt på mig!
Min rygg har plågat mig nu i massor av dagar! kanske en orsak till min bitterhet! jag höll på å smälla av i onsdags... men My hjälpte mig! puss på dig gumman! 
Detta har fått mig att fundera över min framtida karriär som Ryttare!
ryggen är sne.. de vet jag, finns enligt läkare inget att göra. Steloperation har faktiskt varit uppe till diskution.. men jag är 20år.. mitt liv har precis börjat.. så vi bestämde snabbt att sjukta upp de!
så jag ska ut och springa.. träna upp de musklerna som ja inte redan har... stärka de som finns och äta piller!
sen får vi se hur länge vi pallar! en sak till.. Piller + Alkohol = Big No No!!
så det är bara för Wahlström att välja! kan inte både ha kakan och äta den!
 
Sen är jag ju fortf kluven över vissa vän relationer.. några gamla och några nya.... hittade denna låten och It Toucht me!!

Here is my dilemma
One half of me wants ya
And the other half wants to forget
And I tell my self to run from you

Your eyes have told a thousand lies
But I believe  'em when they look in mine
I heard the rumors but you won't come clean
 
And I know what I know
And I know you're not good for me
Yeah I know, what I know
And I know it's not meant to be
 
 
Fina fina Madenta.. och Super Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0