Before you came in to my life.....

Tänker aldrig mera gå med tunga steg
 
I came. I saw.
Tore down these walls.
Blocked one way. I found another.
 
Don’t ever change and I’ll stay the same.
We’ll be swimming in the same direction.
We’ll never lose this connection.
 
Tisdag.. vaknade med träningsverk... BÄSTA känslan! bevis på att gårdagens övningar gav resultat.. sen kanske man inte ska göra dem 2ggr utan hålla sig till de som är rekumenderat... haha men de kan ju inte jag ^^ allt eller inget!
 
Skolan... finaste klasskamraterna har jag minsann! håller mitt humör på topp hela dagen!
min skjorta blev klar! nice! nu ska den granskas av vår Lärare sen får den komma hem!
den blev lagom klar innan årets första start! som kommer ägarum den 16/3 i Hässleholm... Madenta ska gå en MSV:C1 ¨så trimm, trimm och åter trimm... sen får vi se hur det går.. 
 
men helgen innan kommer det 2 tjejer hit och fottar... ska bli spännande.. denna gången är det inga "ridbilder" då de ska fokusera på styling av hår och smink... så hoppas på fint väder och fina bilder så jag och Madenta kan hjälpa dem med projektet :)
 
Casper har varit här och ridit Fille... gick bra... han börjar bli ett riktigt team med Fille nu... men tyvärr så blir det inte så långvarit då Fille ska byta stall i slutet av Mars...  men Casper har utvecklast sjukt mkt på denna perioden! från att inte våga hämta han i hagen till att gå in helt själv och flytta undan "okända" unghästar..
och inom ridningen har de också hänt mkt... från osäker redan i traven till att rida helt själv på öppet fält, rida honom i form i samtliga gångarter.. och som ett extra stort +.... redan i höstas startade han klubbtävlingen på Madenta!... de trodde knappt jag när vi började med Fille i Sommras...!
kan inte säga mkt mer än BRA Casper BRA!!!
 
Det ska du veta att de är minsann inte många som vågat sig upp på min galning... så tummen upp till dig! och även om hon hoppade i luften någon gång så fortsatte du!!... sjukt imponerad!
Speciellt när jag vet att jag själv varit rädd för henne och jag jobbar med henne var dag + är både äldre och större.. och en sak till.. jag hade ridit i typ 14år när jag köpte Madenta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0