I noticin' you're staring

Lately I've been stuck imagining
What I wanna do and what I really think
Time to blow out
I wanna go all the way
Taking out my freak tonight
 
Torsdag... Awesome dag! precis som vanligt då :) mitt liv levs fortfarande på rosa moln!
blev en runda till Yllan för att stå i våran monter till utbildningsmässan.. träffade lite trevligt folk som man inte sett ¨på evigheter! och självklart fanns några av mina fina vänner från skolan också på plats och förgyllde min dag!
sen körde jag och Sofíe tillbax och sen blev det film för vår del.. då vi missade den när vi var på Yllan..
 
Innan vi började så sprang jag och My bort till konst..
där fick jag den sötaste komplimangen... haha Jag satt och gäspade i soffan du utbrister Simon -"gud vilka fina halsmandlar du har!"... haha! OMG! var kom det ifrån lixom.. men jag tolkade det som en komplimang xD jisses... den pojken slutar aldrig förvåna mig!
 
Imorn är det Fredag! Skola, Träning står just nu på schemat!
Men har nyss pratat med Hanna.. och Utgång ser lovligt ut!! Whoop,Whoop!! Taggad.. ohyes!! ska kanske ragga ´tag i ngn mer.. elr?!
 
Haha... Ida hittade en person med Ballonger... -"Jag måste ha en!!" haha så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0