I tried to pretend it didn't matter...

I sometimes tend to lose my temper
And I cross the line
Yeah that's the truth
 
I get kind of dark, Let it go too far
I can be obnoxious at times
But try and see my heart
 
Det är så jävla lätt att döma, en liten blick från någon, ett onödigt ord som sägs vid fel tidpunkt kan höras av fel person och sen är helvetet igång! tro mig jag vet...
Därför vill jag uppmana alla där ute.. gå er egen väg, bilda er en egen uppfattning om precis allt! på såsätt kan ni stå till svars om ni ev har tolkat ngt fel.. ist för att komma med det fegaste i världen.. -"men h*n sa..!!"
 
Har slagits mot falskhet, påhopp osv i omgångar under mitt 20åriga liv.. men på något sätt har jag gått igenom det och kommit fram starkare på andra sidan! What dosen't kill you makes you stronger!
Men ibland bli även jag trött på skiten och orkar inte ta emot och bara skaka det av mig... jag vill stätta stopp för skiten och ifrågasätta vrf ska just jag bli påhoppad?!... då finns det sällan några ordentliga svar.. utan som sagt bara falskhet bakom skiten!
och vips så blir man kallad både det ena och det andra... Bitch är nog bara förnamnet... skulle kunna rabbla precis allt som jag blivit kallad och utsatt för.. men det ska ni slippa (mest för att jag vet att barn läser här och ni ska inte kunna sånna saker.. speciellt inte eftersom 90% av sakerna vet ni inte betydelsen av och ska inte veta)
 
självklart är jag inte guds bästa barn.. jag är bara mänsklig! och det jag har valt att göra är att gå min egna väg och inte dömma mina medmänniskor utan lära känna dem ist och de jag trivs med.. finns kvar i mitt liv, de andra passerar...
Tyvärr så är min väg en väg som jag måste gå själv... vissa har försökt haka på och tackla alla "haters" på samma sätt som jag... men på något sätt misslyckats,
minns så väl när min vän..som jag tyvärr inte umgås med längre... kopierade precis allt jag gjorde, sa osv... men tyvärr vännen du hade det inte lätt! tacka gud för att allt löste sig, du hittade ditt spår här i livet, och sist vi sågs mådde du bättre än någonsin :D (Detta har jag fått berättat för mig av personen i fråga,, och när jag tänker tillbax ser jag mönstret, jag hade kanske kunnat motverka detta, men de viktiga är att vi alla mår bra idag!)
 
nej fy.... nu blev detta allt för långt och ni har tappat intresset för lääääänge sedan! men WTF!!! min blogg! mina tankar, ni vet ju att jag bara behöver skriva ibland!
Nu till ngt vettigt, Tisdag idag! Madenta har fått nya skor! sen blev det stan för min och Mamma... efter det så red jag Bojsen.. ojoj va fin han var!! lille plutten kommer bli så grym! Imorn åker vi och mäter honom.. intressant och se hur många cm över havet den lille är  ;)
 
På torsdag kommer Jennifer, hon ska fotta inför sitt projekt! Jag, Moa, Madenta, Bojsen & La Vesta ska agera Modeller!
Sen har jag faktiskt planerat in en annan sak också... lite mer "modellande" 2 andra kompisar behövde tävlingsryttare med storhäst som ville modella för deras projekt... tid/datum är inte bestämt men de kommer...
 Fredag blir träning!!
Lördag Släktkalas och förhoppningsvis Utgång med Hanna & Celie!!
 
TTYL XOXO!
Dessa bilder får avsluta! läs och tänk!! vill du fortsätta leva i detta sjuka samhälle.. eller gör du som jag.. sätter ner foten och sätter stopp för skiten!.... ditt val!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0