it's different now...We got a situation that we can't ignore

There's a storm coming up
and I gotta prepare myself.
'Cause this feeling's
getting stronger everyday.

Something's creeping inside
everything is about to change.
Gotta face the fact
that I can't walk away
 
Har alltid sagt att saker sker utav en anledning osv... men vissa saker har jag haft så sjukt svårt att tyda!
men för varje dag som går så blir det tydligare!
Har länge gått och hoppats på en sak och även om det motarbetats periodvis för att senare kännas som det mest självklara... känner jag nu att nej! det är fel!!
så jag släpper det och ni som inte redan vet.. kommer aldrig få veta heller :P (så elakt av mig) men vill ha det så för att slippa gå igenom allt igen och få fler åsikter om mitt beslut!
 
You follow what you feel inside
It's intuitive, you don't have to try
It comes naturally
Det är en helt ny värld.. blir mer och mer nyfiken för varje dag!
detta kan vara ngt stort men också något galet oviktigt!.. jag vet helt enkelt inte!!
därför kommer jag hålla ganska mycket käften om det! för att skydda alla inblandade!
vill inte "tappa någon på vägen" lixom!
'nuff said :P
 
Måndag.. började med infomöte i Aulan.. sen lite snack om modemässan och efter det blev det knyppling..
hade lite "Brain storm" med My! ... gumman vad jag tycker om dig :) du förstår mig lixom på ngt invecklat sätt.. behöver inte förklara för dig utan du bara förstår :) dömmer mig gör du inte heller :) fina du :)
 
Nu ikv har Moa ridit Bojsen.. blir bara bättre och bättre.. på Fredag blir de Dressyrträning för Katarina :)
sen hoppas vi att vi kan starta inom en snar framtid... dags för mätning den 20/2.. se hur hög den lille prinsen är
men nu ska jag chilla vidare... TTYL XOXO
 
 
ÅÅÅ.... Barney Stinson!!! ni som känner mig vet att jag är ett otroligt strort fan av How I met your mother! men mest fan av Barney faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0