It's like you're my mirror...

I can't help but stare 'cause I see truth somewhere in your eyes

Yesterday is history
Tomorrow's a mystery
 
So now I say goodbye to the old me, it's already gone
'Cause I don't wanna lose you now
I'm looking right at the other half of me
Glad helt vanlig Torsdag!!... Fuck allt som har med alla <3 dag!! så sukt överskattad dag så jag håller på och smälla av!!!
säger som jag alltid gjort och kommer alltid att göra.... Skit i Alla <3 dag... uppskatta varann varje dag och var spontan.. gör ngt gulligt för den du älskar en dag så den minst anar det.. hade det varit ag hade jag blivit så sjukt mky mer glad över det än över att bli upskattad en dag när hela världen håller på! ... nej nu ska jag sluta! samma visa varje år! :P
 
Skolan gick fort... jobbade med uppgiften, sen fortsatte jag med min skjorta.. fin den kommer bli :)
efter plugget red jag La Vesta.. så fin hon blivit!! puss på dig
Sen kom Maja och red Bojsen! även de är så duktiga... :)
 
Imorn är det FREDAG!! pepp! inte för att det händer något men jag tar lov!
men veckan kommer rusa iväg och sen är vi inne i rutinerna igen... men ändå skönt med ett litet break :)
lite sugen på att gå All in imorn kväll... men frågan är... finns det ngn som vill joina?! vi får väll se ^^
 
Nobody sees, nobody knows
That's how it is, That's how it goes
Far from the others, close to eachother!
 
Nej fan asså bli arg så jag spricker (fick precis veta hur de behandlar dig)... så behandlar man inte folk och långt ifrån vänner... satan!!
om jag ändå kunde hjälpa dig! men du vet att jag finns här.. du förtjänar bättre och det vet du!
 
Åh.. fina Lavesta så fin så!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0