Make it right!

And with every step together, we just keep on getting better
 
No need to worry
 
OMG! underbara dag!
svävar på mina rosa moln igen!! underbara känsla! jag tänker aldrig... ALDRIG!! komma ner här ifrån!  den personen som försöker dra ner mig nu... den kan dra dit pepparn växet! nu ska jag stanna här och hitta tillbaka till migsjälv! den possitiva, glada Evelina Wahlström som ni alla känner
 
Red La Vesta på fältet.. och det sa bara "klick" så funkade precis allt! så galet fin var hon!
lyssnade på minsta lilla signal, jobbade på fint helt utan att bråka eller försöka springa ifrån.. det är just denna känslan jag har letat efter nu i någon månad!! och idag, äntligen! har kännt att det finns där flera gånger.. men alltid ngn liten detalj som har förstört.. men inte idag! <3
 
Blev en sväng till stan.. hämta mina stövlar.. bytt dragkejda.. dessa stövlar jag varit i mina ägor i mins 5år!! Kalité!! så om dragkedjan ger upp är det helt okej... normalt på ridstövlar.. de tål inte att sporren sitter där och sen är jag ju lite slarvig med att rengöra från smuts osv... opps!
 
Dressyrträning nu ikv... Så in i helvetes bra var prinsessan!!
kämpade på precis som jag ville... tänjde lite på gränserna.. så ngt litet kråksprång blev det ju såklart... men helt okej när vi upp ett steg på utvecklings stegen... lite motstånd måste man ju ha lixom!
men huvudsaken är att hon vill och försöker!! puss på henne lixom!
 
nu sitter jag här, lyssnar på musik och svävar lite på mina rosa moln!
sängen kallar i rimlig tid ikv!... blir förmiddags pass med båda hästarna... stallet skall helst fixas också ;)
vid lunch kör vi till Rinkaby.. Maja ska firas! tror att hela släckten kommer vara på plats.. så det ska bli trevligt
 
 
Jag kan inte sluta le.... har inte mått såhär bra på månader! ja seriöst... månader!
men jag är tillbaka... :D XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0