Slowly it came to me..

I wanna leave but I'm lost
Somehow I can't break away
Although I've made up my mind
My heart is refusing me
Söndag! Solen sken innan och jag tryckte i mig mina "mirakel"piller och gick ut och red Madenta!
så fin hon var :)
ska när jag skrivit klart här gå ut och motionera lille prinsen!
Förhoppningsvis kommer Moa imorn.. de är påväg hem efter en vecka i Sälen :) tror de skulle komma idag iaf.. aja får se :P
 
På Fredag funerar jag på att dra med lille Prinsen till Träningen då det bara bli jag i min grupp..
men får höra med Moa om hon vill och om de går bra för Katarina :)
Annars rycktas det om Fest på skolan på Fredag!! men känner dock att min hals börjar protestera! har kännt de nu den senaste tiden.. och kanske lika bra att bli sjuk nu och inte när allt drar igång på riktigt :P
 
Imorn blir det skola som vanligt... knyppling skulle jag tro och lite bindningslära eller Terapiarbete haha!
 
puss på er så ska jag ut och fixa med prinsen.. sen kör jag mot Rinkaby för att hämta Alvin & Melvin.. så de kan få rida lite..
 
 
haha så awesome bild! Bojsen och Lavesta lekta lite häromdagen.... och mossan filmade och jag var bara tvungen att printa ut denna bilden!.. ingen skada skedd men de leker ju bara ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0