What's the right team?

It's no good at all
To see yourself and not recognize your face
Out on my own, it's such a scary place
I'm kickin' down the walls
I gotta make 'em fall
Just break through them all
I'm punchin', crashin', I'm gonna Fight to find myself
Me and no one else
Which way? I can't tell,
 
Should I question every move I make?
With all I've lost my heart is breaking
I don't wanna make the same mistake
 
Jag blir bokstavligen tokig! asså kloning är det något som man kan göra bara sådär...är i ganska stort behov av det just nu! hur jag än gör så kommer någon att bli sårad!
höger eller vänster... jag vet inte!!!!
Väljer jag höger så bli den personen sårad, och det är de sista jag vill utsätta dig för! du behöver mitt stöd.. iaf är det vad du säger...
Väljer jag vänster så vet jag att ena personen blir glad medans den andra kanske inte blir ledsen men... besviken!
och även om din fasad visar att du är stark så har jag sett igenom den!  därför vill jag inte såra dig heller!!
 
Och snälla kom inte med ngn kommentar nu... -"vad blir du lyckligast av?!"... för jag vet helt seriöst inte!
eller jo... att vi alla bara kan bli sams och börja om!
AAAAHH!!... Det är därför jag har varit "själv" i alla dessa år... en ensam varg! men nu är det försent att gå tillbaka!
FAN!!! nu är det bäst att jag slutar innan jag säger för mkt...
 
Fröken Wahlström.... Ut och Rid dina fina hästar och skit i hjärnan för en gångskull!!!!
 
haha.. avslutar med denna fina bild... Jag har full respekt för alla sporter.. mer erkänn att kontrollera 600kg häst är lite tuffare än att sparka boll ;) Haha.. sug på den fotbolls Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0