Är det rätt eller fel, pallar inte bry mig mer

Driv mig ut, måste andas in och ut
Vänder tankar,
ingen ro Tom i  skallen, tom i hjärtat, tom på fickan
Vilken väg ska vi vandra, ska vi bli som de andra
Ingen ro Tom i skallen, tom i hjärtat, tom på fickan

Kasta bort problemen
jag vill va glad för att jag lever
Slösa bort min sista sedel, ljuga fett om vad jag kräver
Är det rätt eller fel, pallar inte bry mig mer Alltid upp alltid ner

Ikväll skiter jag i allt

Göm alla tankar
Och frys in alla problem
Känn hjärtat banka
Låt den här natten bli sen

Gårdagen var sisådär... lite av "upp som en sol och ner som en pannkaka" eller nja.. mådde faktiskt bra när jag tillslut somnade!
Blev inget kristianstad för mig... kanske bäst så (allt händer utan en anledning) Hoppas att ni hade trevligt och att vi kan festa till det tillsammans igen... kanske ändå till det bästa att vi kommer få lite distans nu under några veckor... jag måste reda ut ett och annat med andra och känner ändå att i värsta fall blir jag ju en "party pooper" om jag ändå inte mår toppen.. och det förtjänar ni inte!
som jag alltid har sagt... saker händer utav en anledning!!.. det kanske är därför våra vägar inte har korsats,, för att jag ska få en chans att en gång för alla reda ut mina småknutar i hjärnan ;)
men ni ska veta att ni är inte de minsta inblandade i mina "problem" och så vill jag ha det.. därav håller jag distansen... vi håller självklart kontakten precis som alltid... inget ska förändras, bara de faktum att jag inte vill festa till det och börja prata om mina problem på fyllan... ni har hört tillräckligt av mina "problem" så nu slipper ni :)
 
Lördag idag då!
Båda hästarna är ridna, finfina och smågalna :)
jag har även fixat fram filmer & bilder på min och Madentas tidigare period! hahaha jisses vilken utveckling! ;)
imorn tror jag att jag fixar ihop ngt skoj.. så ni också kan så er ett gott skratt!
 
men nu ska jag minsann hoppa in i duschen!! Ikväll blir det Bånken med bästa Hanna!!!
wiee!!!
Ikväll skiter jag i allt
Sen inleder jag nog min period med fullt fokus på att komma tillbaka till mitt riktiga jag!
träna 2st tävlingshästar, träna min egna kondis, hjälpa barnen som vill komma och rida, fixa skolan...
och innan vi vet ordet av så är tävlingarna i full gång :D
och någonstanns på vägen kommer jag hitta tillbaka till mig själv! en där glada, självsäkra Evelina Wahlström som ni alla känner!
 
haha puss på er <3 Tack som fan för att ni finns!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0