Beside you wherever you'll go....

 
I know I've got a long way to go but I
I'm just getting started,
 
I'm over my head, and I know it,
I'm doing my best not to show it,
Whatever it takes to be what I was meant to be, I'm going to try
Cause I'm living the dream and I know it,
I'm trying my best not to blow it
And I know everything will be fine
With me, myself and time
 
Hade en ganska lång sms dialog med en av mina fina vänner igår... hon mådde inte så bra,, lättade på sitt hjärta, fick mig att börja tänka.. och som alltid när det "ämnet" blir jag sjukt irriterad.. men vi finns där för varann och vi känner samma sak angående "ämnet" så ibland behöver man bara "kräka av sig lite" haha!
sen blev det framtidssnack.. haha! och som ni vet är jag i miljoner bitar när det kommer till allt som är längre fram än just den dagen vi prata på... lever i nuet till max!!
det har sina nackdelar, man missar ju en del... men som vi sa.. vi jobbar oss igenom det tillsammans som med allt annat :) <3 TTYL XOXO <3
 
Sometimes you think you'll be fine by yourself'
Cause a dream is a wish that you make all alone
It's easy to feel like you don't need help
But it's harder to walk on your own
 
Red även Madenta igårikv ... sjukligt fin var hon... I got goosebumps!!
Det är så jag vill tävla nu!.. får ta mig en funderare om vem som ska gå på träningen imorn... ikv får vi avgöra vem som känns lämpligast ;)
men jisses vad fina hästar jag har! massor av kärlek till dem <3
Having a dream is just the beginning....
 
Skola blev det inte idag... Bilen kvar på verkstad och Lastbilen vill inte starat.. och nu har vi passerat lunch och bilen är inte hemma.. så kommer inte åka dit heller.... blir till att jobba röven av mig imorn ist!
 
 
True shit.... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0