Don't judge a book by its cover...!

Vill inte höra mer
Om rätt och fel
Vill inte välja vem
Jag ska hålla med
Inom mig växer en längtan att springa
Och aldrig mer vända om

Mitt liv är mitt
Jag vill gå min egen väg
 
Jag hatar verkligen folk med förutfattade meningar, och folk som dömmer innan de vet fakta!
Kan erkänna att jag varit en av dem.. därför känner jag så starkt för ämnet nu.. när jag vet bättre än att
"Dömma hunden efter håren".
 
Därför har jag under en tid lärt mig att själv bilda en egen uppfattning om de folk jag har runt mig eller träffar.
Då jag av erfarenhet vet att en av mina bästa vänner pratade jag knappt med innan... pga att jag fick helt fel uppfattning pga en annan person som jag inte längre umgås med berättade för mig hur denne personen var.. och det var inget possitivt vill jag lova. men jag började så smått träffa personen mer och mer vilket ledde till att min nuvarande information var felaktig...tack vare det förstod jag att det kan ju faktiskt finna massor av underbara människor där ute som jag inte umgås med pga att jag inte vågat prova!
 
Idag har jag en bredare syn på människor... jag är inte längre lika dömande som förr... jag ser människan, inte utseendet, attityden eller hur han/hon är med andra... alla är vi olika och ingen kan gilla alla men vi kan göra ett försök... funkar det inte så lär du märka det!
men du kan missa så sjukt mycket om du inte vågar ta steget!
 
jahaja... vrf detta Deep shit idag då?...
vet egentligen inte... har funderat på det ett tag men har inte kunnat sätta ord på det!
men ikv kännde jag mig redo!
 
Från det ena till de andra!
Skoldagen har spenderats i konsthuset! lovely! ... får man flytta in lixom!
Trivs som fisken i vattnet :) alla är så sjukt underbara och inga sura miner så långt ögat når!
alla pratar med alla och gäng indelningar, visst finns dem men man känner inte av dem på samma sätt som i andra situationer!
puss på er, fina människor ni! <3
 
Några fina människor i Stockholm!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0