Du är helt klart unik och speciell

Har tänkt på det länge, verkligen tänkt
 
Ensam men stark, de är sån jag blev
Litar inte på någon och allt är hennes fel
Men ser det ut som om jag lackar,
nej mer som om jag tackar dig

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter ba i regnet
 
Brukar ju tacka mina fina vänner för allt de gjort! ..... men det är dags att tacka och hylla mina "haters", ni som stör er på mitt liv, framgång, vänskap, familj, osv osv... listan kan göras lång!
men utan er haters hade jag aldrig behövt tugga så mkt grus och jobbiga kommentarer! och alla vet vi att man måste få en sjukdom för att kroppen ska kunna bli imun!! det är just precis vad ni har hjälpt mig med! bli imun mot era fega kommentarer & påhopp!
 
Fredag idag då!! Awesome!
Snabbis i skolan... blev klar med mitt Linne.. tanken var en t-shirt, men ändrade planer! och ett linne skapades ^^
sen drog jag hemmåt. på vägen hem slog tanken mig... varför inte passa på och njuta av denna underbart fina vinterdag.. vindstilla, sol och fint med lite snö ^^
sagt och gjort! runt 2 hämtade jag Casper och Maja! de skulle få prova på de där som jag upplevde under ponnyperioden!
Pulkaåkning!! och äntligen har jag världens coolaste ponny som man verkligen kan ha så galet roligt med!
precis som jag hade när jag var i deras ålder!
så jag hoppade upp på Bojsen och sen hängde vi på selen.. och de turades om att åka pulka efter!
haha de flög ju en del, men oj va skojj de va :)
 
Nu ikv har jag tränat för första gången sen SEPTEMBER!!! omg!
Madenta gick så fint så!! kan ju säga att jag är taggad till tävling nu ^^
Underbart att komma in i rutinerna! inget mer slarv nu... :P
 
Imorn ska båda ridas.. såklart!
sen åker jag mot staden för att träffa en vän! Cissi :) kommer bli massor av snack och go dricka! Skål!
Söndag får vi se vad den bjuder på.. ta det lungt dag?! haha... sämsta jag hört på länge!
 
Nästa vecka blir spännande! inte nog med att plusgraderna ska komma! så humöret kommer ju stiga med graderna ^^ (väder människa som man e)
På torsdag stannar jag kvar på internatet!! och på Fredag blir det Köpenhamn och Mode Mässa!
sen på lördag blir de 20års fest för Sofie :D
 
nu någon bild från dagen!
Måste återigen säga att jag är så sjukt glad över min ponny! nu kan barnen få veta hur hästlivet verkligen är! det handlar inte bara om timmar på ridbanan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0