Hej, vi ska sy den!

Vi ska sy och vi ska klippa,
vi ska göra, ska vi tippa
För den stora galakvällen
Så ska vi sy modellen
 
Pratade med finaste Siri igår... på ngt sätt kom vi och prata om min pågående utbildning.. och hennes skolbal nästa år! hon beskrev sin drömklänning...
Ljusblå, korsett med prinsess kjol! :D
och nu när jag sitter här och letar inspiration till mina kommande verk i skolan... så snubblar jag in på väldens bästa sida sino-treasure.com massvis med underbara klänningar.. allt från fest, brudtärnor, balklänningar och fantastiska bröllopsklänningar! och där fanns den en sjukligt fin som bara skrek SIRI!!!
 
OMG! goosebumps!!
 
Nu kliar ni er säkert i huvudet... WTF?! Pojkflickan Evelina Wahlström får gåshud av en klänning!
ja självklart... jag slipper ju själv bära den! haha!
älskar verkligen att titta på alla fina klänningar och framför allt se alla vacka flickor bära upp dem!
men jag... nej jag trivs inte för 5öre! den kvittar det var folk tycker ;)
 
men man måste ju inte bära plaggen man tillverkar eller designar haha!
Sen kan man ju inte undvika att titta på brudklänningarna ^^ hihi!
sjukt fina kreationer finns det! tycker helt ärligt att det är underbart med Bröllop! tittar på släktens bilder, men för mig är det bara bilder... hade aldrig turen att se dem live!....
åter igen är det bara kul när det gäller alla andra... folk runt mig tjatar och tjatar -"åh när du gifter dig.. din klänning.. osv osv" Jag stoppar dem redan vid "när du gifter dig"... jag har ingen såndär flickdröm om bröllop... nej!
 
men jag skulle ju ljuga om jag inte höll med om att det är fint!
 
 
men en sak var jävligt skoj.... när vi var i Stockholm och på Beond retro... oj vad det provades klänningar ;)
men oj vad skönt det var att dra på sig jeansen och gå vidare sen haha ;)
 
 
så nu är det nog med allt girly,girl! haha puss på er.. ha en underbar Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0