I never gave up

Gone are the flames
Gone are the tears and pain
That burned me that hurt me
Some days I could barely get through
 
Look at me now, I made it
Feel my heart now, I made it
Reaching things now, I never thought possible
Here I am now, I made it
Here is my life, my true dream
 
Har suttit här nu i några dagar och kollat på gamla tävlingsfilmer, tyvärr så finns det inte så många på denna datorn.
det gamla finns på den andra datorn... som inte är inkopplad, men funderar faktiskt på att dra igång den och få fram lite annat material!
då hade jag tänkt klippa ihop en liten film... och denna gången inte visa när tävlingslivet är en dans på rosor...
hoppas verkligen att detta material finns kvar!.. jag vet dock att de mesta fanns på datorn som krashade :( så typiskt!
detta blir väll mitt helgprojekt skulle jag tro :P
 
Dagen har varit bra... La Vesta reds på fm innan skolan... pigg och glad som vanligt... imorn får hon vila sen hoppträning på Onsdag! wish me luck lixom ;)
Idag har även Bojsen invigt sin nya box.. nu slipper han sin lilla "nödlösning" under trappan....
har tyck så synn om honom... bo där i en liten box längst in i hörnan, under trappan....
även om mina hästar inte är inne så mycket men ändå... nu har han en ny fin box
 
imorn blir det skola... börjar med mönsterkonstruktion sen ska jag sy mina byxor!!
 
awe... så extremt söt! lille bebisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0