I see the future but live for the moment, make sense don't it?!

I just wanna feel this moment

Hey! I'm screaming at you, hey! Don't care enough to
Write you a letter now that I'm doing better
Better off without you
 
Måste inleda med att berätta att min Kusin har blivit pappa!!
Stort grattis till Chrille och Michelle! Idag kom lille Benjamin :D
Pratade med Michelle igår och tyckte faktiskt att han skulle komma idag.. ;) tänka sig.. de gjorde han hihi!
sa även till henne att även om jag inte är ngt stort "fan" av bebisar så tycker jag faktiskt att de kommer vara kul med tillökning i släkten :)
senast vi hade bebis i släkten var ju Maja.. och hon blir 10år om några veckor!
 
Min dag har varit som vilken söndag som helst.
En runda till staden i förmiddes, in till Stablestore.. deras Rea... men icke! gick där ifrån tomhänt... dock hittade jag ju latex bandage till La Vestas bett, vet seriöst inte vad som hänt med den hästen!
helt underbar på alla sätt och vis, men när de kommer till bett så totalvägrar hon... hon blir nästan lite rädd!
jag vet förvisso att hon har blivit riden på pelham, eller vanligt bett med graman tygel... vilket jag ser som helt onödigt!
och ända sen jag fick henne i dec har hon vägrat bett! visst hack funkar perfa.. men när vi ska börja hoppa så vill jag ha bett! iaf ett 3.delat.. då hon funkade på de i somras!
men hon ska kollas i munnen på Tisdag... och jag har även hittat ett gummibett.. som inte har ngn "stång" utan är helt mjukt... typ som "nova" bettet... ska prova och se..
 
Blev iaf en tripp till Hööks som öppnat här i stan! ett par ridbyxor fick följa med hem! nu kan jag kasta mina utslitna ;)
sitter som en smäck också måste jag få säga! bästa känslan... när ridbyxor sitter som man vill :D
 
imorn blir det Skola och hästarna ska ridas!
dock kommer inte Moa.. de är i sälen och åker skidor!
men nu ska jag glo på How I met your mother sen kallar nog snart sängen ;)
 
Naw... min söta underbara "skräcködla"

Kommentarer
Postat av: Danielle

Pelhamet användes några få enstaka gånger men hon blev som du säger nästan lite rädd för det. Dock har hon inte gått på vanligt bett som du säger. Vi bytte till ett skruvat bett som hon fungerade super på, precis som alla andra hästar vi haft det på. Gramanen användes ibland, ja. Men du får det till att låta som att det användes dagligen. Vi har ALDRIG någonsin haft några problem med henne ang bett, förutom med pelhamet då, men det byttes ut fort.

Svar: självklart... men dock är det inte samma häst (i munnen) som i somras...
Evelina Wahlström

2013-01-29 @ 19:09:02
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0